فهرست آثار دنیای سینمایی مارول و ترتیب تماشای آن‌ها می‌تواند برای بسیاری از افراد گیج‌کننده باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیست کاملی از سریال‌ها و فیلم‌های تولید شده در طول این سال‌ها، تهیه کنیم تا راهنمایی برای افراد علاقه‌مند به این آثار باشد. این مقاله از وبسایت اسکرین‌رنت ترجمه شده و به تدریج کامل‌تر خواهد شد.

دنیای سینمایی مارول را می‌توان بهترین دنیای مشترک دانست که از معرفی منشا قهرمانان خود شروع کرد و در ادامه، شاهد چندین کراس‌اور با حضور تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب کامیک بوکی بودیم. شاید کمتر کسی می‌توانست تصور کند که سال‌ها پس از حضور نیک فیوری در صحنه پس از تیتراژ فیلم Iron Man (مرد آهنی)، موفقیت‌های مارول با تولید تعداد بیشتری فیلم و سریال ادامه یابد اما این اتفاق افتاده و مارول با رهبری «کوین فایگی» به جایگاه عظیمی در هالیوود رسیده است.

بدون شک، طرفداران سرسخت کامیک بوک‌های مارول از همان روز اول پیگیر تمام آثار در سینما و تلویزیون بوده‌اند اما با گسترش دنیای مارول و افزایش تعداد طرفداران، ادامه تماشای این آثار و متوجه شدن ارتباط میان آن‌ها برای طرفداران و مخاطبان معمولی به تدریج سخت و چالش‌برانگیز شد. در ادامه همراه آی پیرامید باشید، چراکه راهنمای کاملی از فیلم‌ها و سریال‌ها و پروژه‌های در دست تولید، برای شما تهیه کرده‌ایم.


وبلاگ سینما و تلویزیون مارول ,دنیای ,آثار ,سینمایی ,سینمایی مارول ,دنیای سینمایی ,دنیای سینمایی مارول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی مرجع نقد و بررسی کالاهای دیجیتال ایران داب استپ هیأت دارالشفاء رضوانشهریزد یاداشت روزانه یک پزشک رزرو ارزان ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی